Sommar i P1 inleds på midsommardagen, 26 juni, med den f.d. proffsgolfaren Annika Sörenstam. Under hela Sommarperioden kommer jag att följa och kommentera sommarpratarna på denna blogg. Fram till dess skriver jag om de sommarpratare jag ser fram emot samt om mina favoriter från. Denna sida är helt fristående från Sveriges Radio.

söndag 4 juli 2010

Ett litet uppehåll

Hej på er! Sommarlyssnaren kommer att vara borta i tre dagar, på resa till Gotland. Härligt kommer det att bli, och som ni förstår så kan det bli svårt att uppdatera under tiden jag är borta. Recensionerna kommer att komma upp, men i efterhand. Hoppas ni har några jättefina dagar, vi ses snart igen!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Välkommen till Gotland. Hoppas att du får några riktigt fina dagar här!

Sommarlyssnaren sa...

Tack Ingrid! Jag hade det otroligt trevligt på er underbara ö!