Sommar i P1 inleds på midsommardagen, 26 juni, med den f.d. proffsgolfaren Annika Sörenstam. Under hela Sommarperioden kommer jag att följa och kommentera sommarpratarna på denna blogg. Fram till dess skriver jag om de sommarpratare jag ser fram emot samt om mina favoriter från. Denna sida är helt fristående från Sveriges Radio.

måndag 21 juni 2010

Gör SR:s Sommarquiz!

Jag som "gillar" SR: s Sommar & Vinter i P1-sida på Facebook fick just information tidigare idag att SR har lagt upp en Sommarquiz på sin hemsida. Tio påståenden ska passas ihop med tio sommarvärdar. Hur mycket kan ni? Gör quizet HÄR.

Jag kan avslöja att jag fick 9 av 10 rätt. Lite störigt att inte ha alla rätt, nördig som jag är! Hur gick det för er?

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Jag skulle ju ha läst på lite om deltagarna för mitt resultat blev inte helt ok. Jag fick 7 rätt!

Sommarlyssnaren sa...

Ingrid, jag tyckte ändå att det var bra jobbat! Och efter att alla sommarpratarna har talat kommer du att veta betydligt mer...