Sommar i P1 inleds på midsommardagen, 26 juni, med den f.d. proffsgolfaren Annika Sörenstam. Under hela Sommarperioden kommer jag att följa och kommentera sommarpratarna på denna blogg. Fram till dess skriver jag om de sommarpratare jag ser fram emot samt om mina favoriter från. Denna sida är helt fristående från Sveriges Radio.

torsdag 10 juni 2010

Många kvinnor blir det

Jag ser på min blogg att jag bara skrivit om kvinnliga sommarpratare eller möjliga sommarpratare: Christine Meltzer, Pia Johansson, Annika Östberg, Katarina Wennstam och nu senast Ebba von Sydow. Det finns många otroligt spännande och fascinerande kvinnor, men inte får man glömma bort männen för det! Senare under dagen kommer jag att presentera två sommarfavoriter från 2009; två män som pratade om kärlek på ett sätt som berörde mig.

Inga kommentarer: