Sommar i P1 inleds på midsommardagen, 26 juni, med den f.d. proffsgolfaren Annika Sörenstam. Under hela Sommarperioden kommer jag att följa och kommentera sommarpratarna på denna blogg. Fram till dess skriver jag om de sommarpratare jag ser fram emot samt om mina favoriter från. Denna sida är helt fristående från Sveriges Radio.

torsdag 17 juni 2010

Nytt smått och gott på SRs hemsida

SRs hemsida kan vi se lite nytt smått och gott, åtminstone har jag inte sett det innan. Det är en videosnutt med Jill Johnson i Grekland där hon är på semster (ser otroligt härligt ut). Om jag tolkar henne rätt verkar det som hon har lite svårt att planera sitt sommarprat! Vi får också se Annika Östberg på promenad i skogen med hunden och höra några av sommarvärdarna sjunga den kända "sommarlåten". Det finns också två nya ljudsnuttar, en med Meta Velander , Eva Gabrielsson, förutom det som redan låg uppe sedan innan. Så klicka er in dit och ladda ordentligt inför 26 juni!

Inga kommentarer: